1. نرم افزار بیمه تامین اجتماعی شامل دو فایل است. کدام یک را باید وارد کنم؟

با مراجعه به بخش ثبت نام فرمت و نوع فایل بیمه به طور کامل توضیح داده شده است و با مربع قرمز  دور فرمت مورد نظر خط کشیده شده است.قابل ذکر است که نام دقیق لیست بیمه تامین اجتماعی DSKWO00.dbf  می باشد

  1. اگر شرکت من، بیش از یک فایل بیمه داشته باشد چگونه می توانم عمل کنم؟

شرکتهایی که 2 یا چند لیست بیمه دارند پس از آپلود کردن لیست اولیه بیمه خود در ثبت نام  برای لیست بیمه بعدی  وارد سامانه شوند و از ایتم های بالایی صفحه اول، گزینه ورود به سامانه را انتخاب و وارد شوند و نام کاربری و رمز عبور خود را که در ثبت نام اولیه زده اند وارد و داخل شوند در صفحه ای که می آید  لیست بیمه جدید کارکنان را به عنوان یک گزینه نمایش می دهد وارد شده و لیست های بعدی بیمه کارکنان را آپلود کنند ،لازم به ذکر است افراد اگر لیست بیمه تکراری را آپلود کنند سامانه به صورت خودکار پیغام می دهد که لیست بیمه قبلا در سیستم وارد شده است.

  1. چارت سازمانی در چه قالبی و چگونه باشد؟

چارت سازمانی در قالب Pdfویا  فرمت عکس jpeg  باشد.

  1. فرم عضویت را چگونه آپلود کنیم؟

مسئول محترم فرم عضویت حقوقی را از روی سایت صفحه ثبت نام اولیه دانلود کرده و پرینت گرفته ومدیر عامل مربوطه مشخصات خود را را وارد کرده وامضا می کنند و فرم را در انتها اسکن کرده ودر قسمت اول آپلود کنند.

  1. پس از ثبت نام، چه اتفاقی می افتد و عضویت شرکت چه زمانی قطعی تلقی می گردد؟

پس از ثبت نام یک ایمیل برای آدرس ایمیلی که در سامانه وارد کرده اید با عنوان کد فعالسازی نام کاربری ارسال میشود. شما با مراجعه به ایمیل خود، بر روی لینک کلیک کرده و وارد سامانه  می‌شوید و ثبت نام خود را قطعی می نمایید.پس از این زمان 48 ساعت کاری فرصت خواهید داشت تا با پرداخت حق عضویت و ارسال فیش واریزی از طریق ایمیل یا فکس عضویت خود را نهایی نمایید.

  1. فرایند نظرسنجی تحت وب به چه ترتیب انجام می پذیرد؟

پس از توضیحات مندرج در سوال 5، ایمیل دومی دریافت خواهید کرد که در آن لینک نظرسنجی مربوط به شرکت شما قرار دارد. لینک را برای افراد در سطوح مختلف سازمانی با ایمیل فوروارد کنید و به همکارانتان اطلاع رسانی کنید که از طریق همان لینک و پس از وارد کردن کد ملی خود در سامانه ، در نظرسنجی شرکت کنند.

  1. چگونه می توان به سوالات نظرسنجی دسترسی پیدا کرد؟

همان طور که در پاسخ سوال قبل گفته شد که پس از فعال سازی سراغ ایمیل دوم که شامل سوالات نظر سنجی می باشد ، میرویم تمامی سوالات نظر سنجی داخل این لینک می باشد که شخص ثبت نام کننده این لینک را برای تک تک کارکنان ارسال می کند.

  1. اگر شخصی در لینک نظر سنجی وارد شد و پس از وارد کردن شماره ملی، سامانه پیغام خطا صادر کرد، دلیلش چه می تواند باشد؟

در این مواقع حتما باید کد ملی وارد شده داخل لیست بیمه باشد، زیرا سیستم به شکلی طراحی شده است که افراد تنها با وارد کردن کد ملی می توانند به نظرسنجی وارد شوند. پس حتما باید کد ملی شخص درون فایل بیمه باشد.

  1. درمراحل اولیه ثبت نام نحوه پر کردن فرم ها چگونه بایدباشد؟

نام کاربری و رمز عبور حتما باید انگلیسیباشد

در نام کاربری و رمز عبور به هیچ وجه از فاصله space استفاده نشود

آخر شرکتهای چند حرفی مثل پارسیان هوشمند سرآمد از فاصله space استفاده نشود

در بین کلمات از (.،؟!@#$%^&*+=)به هیچ وجه استفاده نشود

در تمامی مراحل اگر مستطیل نوشتاری قرمز بود غیر قابل قبول و سبزقابل قبول می باشد

  1. نحوه امتیاز دادن به سوالات نظرسنجی چگونه است؟

در پاسخگویی به سوالات نظرسنجی 10ستاره توخالی وجود دلرد که اگر هر کدام را پر کنید به منظور 1  امتیاز می باشد اگر هیچ کدام را پرنکنید به منظور بسیار مخالفم واگر هر 10 ستاره را پر کنید به منظور بسیا ر موافقم می باشد.

  1. آیا اطلاعات نظرسنجی افراد در اختیار مدیران قرار می گیرد ؟

خیر، کارکنان می توانند با آرامش کامل و باتوجه به واقعیات به سوالات پاسخ دهند و از این نگران نباشند که مدیران از پاسخ آنها به سوالات اطلاع پیدا می کنند بلکه اطلاعات کاملا محرمانه است.

  1. چه آدرس ایمیلی را در سامانه وارد کنیم؟

شخصی که به عنوان نماینده یک شرکت در سامانه ثبت نام میکند، باید به خاطر داشته باشد که از آنجایی که تمام مراحل ثبت نام از طریق ایمیل انجام میشود، باید آدرس ایمیلی را در سامانه وارد کند که به محتویات آن دسترسی داشته باشد واگر به طور مثال مدیر منابع انسانی ایمیل مدیر عامل را وارد کند و به آن ایمیل دسترسی نداشته باشد نمی تواند فعالسازی را انجام دهد و فرآیند ثبت نام نمی تواند تکمیل شود.

  1. متقاضیانی که با مشکل ندیدن تمامی گزینه های ابتدایی در سامانه مواجه هستند اعم از ندیدن گزینه ورود به سامانه یا قست های دیگر چه باید بکنند؟

در این حالت متقاضیان محترم می بایست از میزان بزرگنمایی صفحه بکاهند برای این منظور می بایست دکمه cntrl به همراه  دکمه – گرفته شود تامیزانی که تمامی گزینه های بالایی صفحه به صورت کامل دیده شود به طور کلی باید از میزان زوم صفحه کم شود.